1/13/2017

proefmodel tas eerstejaars

Fans!
Ik heb met iedereen de afspraak gemaakt dat vandaag (vrijdag) alle proefmodellen van de tas in stoffen uitvoering klaar zouden zijn. Natuurlijk ben ik weer zo stom geweest om erbij te vermelden dat die tassen dan ook daadwerkelijk fysiek in mijn bezit zouden moeten zijn. Duh. 
Iedereen heeft dus blijkbaar de tas af maar goh, die ligt natuurlijk thuis. Helaas zijn ze op de meeste blogs ook niet zichtbaar. En de desbetreffende personen zijn denk ik ook al weekend aan het vieren (in dat geval, een fijn weekend). 
Geen nood, ik was toch druk bezig vanmiddag en had geen tijd om er naar te kijken. Aanstaande maandag 16 januari, direct bij binnenkomst, leg je je model (natuurlijk voorzien van naam) op de tafel rechts in het lokaal zodat we er alsnog feedback op kunnen geven . 
Dank u
Groeten Jan-Willem

Geen opmerkingen: