4/03/2017

laat zien wat je kunt


Afgelopen weekend schoot de schrik mij om het hart. Waar ik vorig jaar de beoordelingen voor ontwerptechniek op het project kon baseren, gaat dat dit jaar helaas niet. Het verschil tussen vorig jaar en dit jaar, is dat vorig jaar het muizenval project individueel is. Ik moet dus een ander project hebben. Gelukkig ben ik creatief dus ik had zo iets anders gevonden:
Ik wil graag van jullie een nieuw ontwerp van een doucheschuim-fles hebben zoals hiernaast. Vanzelfsprekend wil ik dat je de volgende stappen doorloopt én vastlegt: reverse-engineering, functieboom, morfologisch overzicht en daaruit drie tot vijf concepten en Kesselring methode.  Alles gebaseerd op het ontwerp van een doucheschuim fles natuurlijk. Zet alles in een verslag en mail dit naar mij, uiterlijk donderdag 20 april 13.00u.

Geen opmerkingen: