10/26/2017

Beoordeling Ontwerptechnieken 1



Voor ontwerptechnieken krijgen jullie ook een beoordeling. Niet met het maken van een toets, maar door de opdrachten die jullie in de afgelopen weken al gemaakt hebben.
Iedere week deden we een stapje uit de zevensprong (m.u.v. stap 7). Ik verwacht uiterlijk op 10 november om 23.59u op jullie blog te zien dat alle stappen begrepen zijn en goed uigevoerd.
Je word per stap beoordeeld en mag voor een voldoende totaalbeoordeling, maximaal twee keer onvoldoende scoren op een opdracht. Wanneer alle stappen minimaal voldoende zijn en twee opdrachten beoordeeld met goed, dan heb je een goed.



Naast de opdrachten van les 1 wil ik graag zien per stap:
stap 1: Tekst met gemarkeerde woorden, onduidelijke termen in eigen woorden uitgelegd
stap 2: Een eenduidige probleemstelling uit de tekst
stap 3: De mindmap met daarin de probleemgebieden waar je bij het maken van je display mee te maken krijgt
stap 4: Clustering van stap 3, vijf probleemgebieden met per probleemgebied, vijf deelproblemen
stap 5: Uit stap 4, 3 leerdoelen bepalen die je hebt onderzocht
stap 6: Per leerdoel van stap 5, vijf foto's van bestaande oplossingen die je in het echt tegen bent gekomen



In principe zou alles al goed op je blog moeten staan, we hebben het allemaal al een keer behandeld. Je kunt echter nog kleine aanpassingen doen waar nodig. Voor tips verwijs ik je naar de instructievideo's of sta ik klaar om vragen te beantwoorden.

Vergeet niet om op je blog categorieën te gebruiken: Als ik moet gaan zoeken is de kans groot dat ik het verkeerde ga vinden om te beoordelen met alle gevolgen van dien.  Succes!

Geen opmerkingen: