2/27/2016

Ondernemer worden?

Beste allen, ik kreeg afgelopen week onderstaande mail in mijn mailbox. Ik kan me zo voorstellen dat de bijeenkomst voor sommige van onze studenten erg interessant zou kunnen zijn, misschien speciaal voor diegenen die verder willen met hun afstudeerproject. We hebben het tenslotte opgezet met in het achterhoofd crowdfunding. Heb je interesse, laat het Otto of mij even weten en dan melden we je aan.

Op 7 maart a.s. organiseren wij, CvO, een lunchbijeenkomst met als onderwerp Crowdfunding.  Wij willen graag aanmeldingen van jullie studenten. Het gaat om een prima uitleg hoe je als startende ondernemer op een andere manier je bedrijf kunt financieren. 
Tijdstip: 11.00-13.00 uur 
Plaats: Sterrenlaan 10 , Grand Café.
De lunch is gratis, inclusief lekkere broodjes en wat te drinken
Er is plek voor 20 studenten.  Vol = Vol.
Dus als je aanmeldt graag snel. 
Jullie kunnen als docent ook direct meerdere studenten aanmelden en natuurlijk zijn jullie ook van harte welkom.
Aanmelden via cvo@summacollege.nl

Geen opmerkingen: