3/18/2016

Ondernemersclub

Heren en dame van het derdejaar. Ik kreeg een tijdje geleden onderstaande e-mail maar er is iets misgegaan met het doorsturen. Hierbij dus alsnog. Indien jullie je aan willen melden kan dat via het mailadres cvo@summacollege.nl


Goedemorgen Jan-Willem,

Afgelopen maandag waren er twee studenten IPO bij onze workshop over crowdfunding. Ze waren aardig goed op de hoogte.

Het Centrum voor Ondernemerschap organiseert op 21 maart a.s. een Ondernemersclub op Sterrenlaan 10.  Op de eerste plaats wil ik je van harte uitnodigingen bij dit evenement. We starten om 16.00 uur en eindigen om 18.00.  We hebben twee goede ondernemers als spreker.   De Ondernemersclub is in het Grand Café.

Naast jou wil ik ook de groep IPO studenten uitnodigingen. Ik heb gemerkt dat deze studenten echt ondernemend zijn.   Ik denk dat zij dit een erg leuke en inspirerende middag gaan vinden.

Als je komt en als er ook studenten komen wil jij jezelf en je studenten laten inschrijven op cvo@summacollege.nl


Ik zie je graag op 21 maart a.s.

Hieronder de sprekers:

Adrian Zarzo:  oud-student van het Summa College en eigenaar van het restaurant Zarzo aan de Bleekweg in Eindhoven. Afgelopen december kreeg Adrian zijn eerste Michelinster. Bij de Summa Ondernemersclub vertelt hij hoe hij zo succesvol is geworden.


De tweede spreker is Vinal Hindocha,  een startende en creatieve ondernemer in Eindhoven. Hij vertelt je wat hij geleerd heeft bij het opzetten van zijn bedrijf Rightbrained. Dit bedrijf bouwt websites en maakt videoproducties en bedrijfsreportages waarmee zijn klanten een hogere naamsbekendheid bereiken. Tot zijn klantenkring horen onder andere Heuvel Winkelcentrum, DJ La Fuente en Sinterklaas.

Geen opmerkingen: