11/15/2015

Tentamen MTD1

Sinds een weekje ben ik bezig met een screenrecorder programma. Het idee is dat ik alle opdrachten van Solid works ergens op de fronter ruimte neer ga zitten. Mocht je dan om wat voor reden bijvoorbeeld: mijn les missen, vinden dat ik te snel praat, even afgeleid zijn tijdens de uitleg, eigenlijk wel wat beters te doen gehad hebben of gewoon even terug willen kijken hoe die bepaalde functie nou ook al weer werkte. Of je bent wel erg benieuwt hoe dat tentamen van afgelopen maandag nu eigenlijk bedoelt was? Dan kan nu om al die redenen. Goed idee?

2 opmerkingen:

JeeWee zei

Wordt hier een classroompje geflipt? Vet!

Ik weet niet of het aan minn iPad ligt, maar het geluid doet het niet helaas.

Beslommeringen zei

ja ik zie nu ook dat het geluid is weggevallen. Work in progress zullen we maar zeggen.