11/02/2015

Uitslag

Ik was 'm helemaal vergeten te posten vorige week. Te druk met de vakantie enzo, jullie begrijpen het vast wel... De foto hiernaast heb ik tijdens de dutch design week genomen, ergens op sectie C. Ik had me nog zo voorgenomen om de naam van de ontwerper niet te vergeten zodat ik er een mooie blogpost van kon maken. Maarja, de vakantie enzo he......

Waarom dan toch de moeite doen om de foto alsnog op de blogsite te zetten als ik er verder toch niets zinnigs over te zeggen heb? Omdat het vooral voor de eerstejaars een bron van inspiratie zou kunnen zijn. Jullie zijn als het goed is deze week bezig om jullie kinderstoel te vertalen naar één enkele uitslag die we uit karton kunnen snijden. De tafel die je ziet is het resultaat van de plaat die erachter hangt. Je ziet dat het dus mogelijk is om uit een vierkante plaat een sterke driedimensionale tafel te maken, zelfs zonder veel verliesmateriaal. 

Laten we dus niemand komende week horen zeggen dat het écht niet kan, de stoel maken uit een enkel stuk karton. Doe net alsof je creatief bent en maak het mogelijk!

Succes...

Geen opmerkingen: