9/09/2015

Boeken


In het leven van de docent zijn er een aantal lichtpuntjes, echt waar. Een ervan heb ik afgelopen vakantie weer ontdekt. Om me voor te bereiden op het lesgeven in handtekenen ben ik weer eens in de boeken (en heeeeel veel websites en youtubefilmpjes) gedoken. Daar waar ik het idee had nog wat informatie te missen heb ik enkele boeken aangeschaft. Ik dacht dat mooi op rekening van het Summa College kon, maar toen ik de boeken eenmaal thuis kreeg leek het me toch verstandiger ze zelf te hebben. Schetsboeken zijn serieus mooie boeken, je kan er eindeloos in bladeren voor inspiratie. Nu mogen jullie natuurlijk een klein beetje delen in mijn geluk. Als jullie ook behoefte hebben aan een stukje inspiratie, dan mag je de boeken wel een keer komen bekijken. Van een afstandje.....



Geen opmerkingen: