9/03/2015

Vliegende start

Ik denk dat ik, hoewel de week nog niet voorbij is, al wel mag stellen dat het jaar vliegend van start gaat. Ik had ook gewoon kunnen zeggen dat we goed van start zijn gegaan, of prettig van start, maar toevallig had ik bovenstaande foto, dus: Vliegend van start. Daarmee bedoel ik dat het aardig zonder problemen is gegaan (maar goed, de week is nog niet voorbij dus het kan een wat voorbarige conclusie zijn). Tot dusver zijn jullie aardig enthousiast bovenop elke uitdaging gesprongen die we jullie hebben gegeven en dat is goed om te zien. Ga ervan uit dat er de komende vier jaren nog vele uitdagingen gaan komen, zowel bedoeld als onbedoeld. Zolang jullie er net als afgelopen week elke keer weer vol goede moed induiken, gaat het waarschijnlijk allemaal goed komen. Ik heb er een goed gevoel bij.....

Geen opmerkingen: