9/08/2015

Voorstellen!!!

Nieuw gezicht bij IPO,
Sommige hebben me misschien al zien lopen afgelopen week want vanaf 1 september ben ik als nieuwe docent begonnen  bij IPO.  
Ik ben Otto Donkers. Ik Woon samen met mijn vriendin in Eindhoven. 
Voordat ik hier rondliep werkte ik bij het bedrijf Bruns. (Bruns.nl)  Bij sommige van jullie misschien bekent als stage adres. Ik heb hier ongeveer 8 jaar gewerkt. Begonnen als modelbouwer in de werkplaats en de laatste 4 jaar als tekenaar in solid works. Ik heb hier bijvoorbeeld dingen mee gebouwd  als het interieur van het rijksmuseum (inclusief de haakjes van de nachtwacht) en ook pas geopende microZOO in Artis.
Ik heb een sterke drang naar techniek en naar mooie dingen maken zoals eigen meubels en een onophoudelijke stroom aan andere bouwprojecten. Ik hoop dat ik dit ook een beetje bij de leerlingen bij IPO aan kan wakkeren want dingen bouwen vind ik geweldig.
Verder hobby's: muziek maken in mijn band de grot, ligfietsen en lezen.


                                                                                                                               

Geen opmerkingen: